FAQ'er

I hvilken valuta er priserna på webstedet?

Alle priser er i SEK.

Jeg har præcis lagt en bestilling, når kommer den at sendes?

Vi håndterer din ordre allerede samme dag om du lagt din bestilling innan kl. 17.00. Vores leverandører sender varorna så hurtigt de kan. Gennemsnitlige leveringstider i Sverige er 4-7 arbejdsdage. Spårningsnummer kommer at opdateres 3-5 dage efter at din bestilling har sendts. Om du ikke har et sporingsnummer efter 7 arbejdsdage, venligt maila os på info@hugobrunto.se

Jeg er intet nöjd med min bestilling, kan den returneres? Hvad hænder om det er et problem?

Vi är här för att hjælpe! Meddela os inden for 30 dage efter det at du modtagit din produkt så tilbyder vi dig en enkel retur med fuld tilbagebetaling af din vare eller dine varer. Till följd av att vi står för leveringskostnaden vid alla köp over 799 kr. behöver du stå for din retur selv. For at du ska slippa ligge ute med betalningar regner vi enkelt bort fraktkostnaden fra din oprindelige köpesumma.
Bemærk: Om dit pakke er på vej, skal du vente til det ansender og sedan returneres inden du får en tilbagebetaling.

Hvorfor står der ikke for min returomkostning?

Dette er på grund af vægten og størrelsen på flertallet af vores produkter. Leveransomkostninger for f.eks. en soffa er mere end to tusinde kroner og vi kan desværre ikke stå for denne omkostning. Tak for din forståelse omkring det! Istället står vi för fraktkostnaden till dig vid köp over 799 kr.

Hvad er returomkostningen?

  • Varor for hemleverans: 995 kr
  • Varor til udlämningsställe: 199 kr

Passiva returner (bestillinger som går i retur uden at vi meddeles)

  • Varor til udlämningsställe: 595 kr
  • Varor for hemleverans: 1495kr


Kan jeg afbryte min bestilling?

Du kan afbryte din bestilling utan att bli ersättningsskyldig. Du skal afbryte din bestilling inden den sendes. Om varan redan er skickad, venligen maila os kvitto / köpbevis så gør vi alt vi kan for at du ska få en fuld tilbagebetaling.

Jeg har angett en forkert adresse, hvad gør jeg nu?

Hvis du har skrevet fejl eller automatisk udfyldt i en forkert adresse, skal du svare helt enkelt på din ordrebekræftelse og bekræfte. Når du har dobbeltkollat ​​om den angivne adresse er forkert, venligt meddele os via e-mail på info@hugobrunto.se. Om den angivne adresse er forkert kan vi ændre adressen til den korrekte inden for 24 timer. Ingen tilbagebetaling kommer efter 24 timer fra fejlinformation.

Kan jag beställa till ett annat land än Sverige?

Nej, desværre ikke i dagsläget men vi arbejder på at snart kunne levere til flere lande.

Jeg har en forespørgsel som intet svar, kan jeg hjælpe mig?

Absolut! Vi er her for at hjælpe dig med at gøre dig smuk! Send os en e-mail til info@hugobrunto.se så hjælper vi dig gerne på alle måder vi kan.
Vi får et stort antal e-mail, så om du ønsker et hurtigt svar, venligen bifoga dit ordrenummer og forklare problemet tydeligt, tack.

Sällsynt sortiment i Sverige til bra priser

Når du gør en kundebestilling hos os, kan du forvente dig at få et sælgende produkt som sandsynligt ikke sælges på den svenske marked idag. Vores vision med vores kundskaber er at kunne tilbyde dig et større og sällsynt sortiment til bra priser.

Stort udvalg af farver og tyger

For flere af vores tilbud kan du vælge bland over 200 st. forskellige tyger og farver.

Den type møbel og inredning som går at beställa

Alle produkter i vores webshop som har knappen "bestil" går til at indstille og bliver altså en kundebestilling. De af produkterne som går at indstille er sofffor, eftersom de flestes ønsker om forskellige farver, tyger og justeringer på sofffor er bedst.

Leveranstid for kundbestillinger

Vanligen efter at du har gjort din kundbestilling får du din bestilling inden for 2-6 uger. Produktet skal først fremstilles og sedan leveres.

Vigtigt at vide om vores kundestillinger

For dig som gør en kundebestilling hos os er det vigtigt at vide, at vi ikke kommer tilbage på nogle kundebestillinger, eftersom produktet er blevet specialfremstillet for dig. Produkterne er altså blevet fremstillet på din efterspørgsel.

Trygge og sikre betalinger

Hos os handler du sikkert og sikkert med SVEA checkout. Du udfylder først enkelt i dine oplysninger så som navn, adresse og telefonnummer. Længre ner i kassan findes sedan den automatiske förvalda betalningsmetoden. Dette skal du gå videre til SVEA kassen.

Fleksibel betaling

Antingen kan du vælge at betale direkte via kort, TRUSTLY eller Swish eller få faktura med delbetaling. Som firma har du 30 dages faktura og for privatpersoner 14 dage.